The Continental: From the World of John Wick
Våpenbrødre
Winston Scott er en tidligere gategutt fra New York som prøver å skape seg et liv som en forretningsmann i London. Men han blir dratt tilbake til Manhattan etter broren hans raider Continental, et hotell som drives av en sadistisk gangster. Winston går i gang med å finne broren sin og legge en rømningsplan med hjelp fra allierte, men De Høye Herrer truer med å ødelegge planene hans.
Winston er ute etter å hevne broren sin Frankie. Han rekrutterer et team som skal hjelpe ham med å styrte Cormac og Continental. De navigerer seg gjennom De Høye Herrers svikefulle underverden samtidig som de unngår en NYPD-betjent. For å lykkes må de ha en mann på innsiden og samarbeide med en gjeng fra undergrunnen. Men når Cormac blir tipset, kan det virke som om planen vil bli stoppet.
Winstons team går i oppløsning når de sliter med å fullføre planen. Cormacs folk fakker Winston, men han og teamet klarer å iverksette et angrep på hotellet. Når antallet døde stiger, går Cormac av hengslene og truer med å sprenge alt for å hindre Winston i å ta over Continental.