The Devil's Ride
Broderskapet
For første gang lar motorsykkelklubben The Laffing Devils i Califormia utenforstående få et innblikk i deres verden, som ikke er noen dans på roser.
Beslaglegge sykler i Reno
Presidenten Billy the Kid har måttet sette seg i respekt ved å konfrontere grunnleggeren Gipsy. LD må risikere livene for å beslaglegge sykler.
Billy the Kid er tilbake etter oppdraget i Las Vegas, og klubben er i kaos. Ett medlem er på sykehus, og Gipsy konspirerer med andre Devils.
Planene om en East County-avdeling av Devils skaper splittelse, mens Gipsy fortsetter å forbause ved å starte en ny klubb, Sinister Mob Syndicate.
Kløften blir større mellom Gipsy og Devils, og det bryter ut krig på klubbhuset. Devils' verden blir rystet når en av brødrene opplever en tragedie.