The Head
Det brygger opp til storm rundt basen, og søket etter Annika må avbrytes. Johan forsøker å få Maggie til huske hva som skjedde etter Mikes død. Mens Nils begraver en blodig sag i isen.
Arthur avslører at liket som ble funnet begravet i snøen er ingen ringere enn forskeren Sarah Jackson. Hun døde for mange år siden under Polaris V-ulykken, et mislykket oppdrag som endte i tragedie.
Teamet fant ikke radiodelene. Maggie insisterte på å ta med liket tilbake til Polaris VI. Hun hevdet at det var den riktige tingen å gjøre, men i virkeligheten ønsket hun å utføre en obduksjon.