The Hype
Dc Hype Squad
Med veiledning fra skodesigner Alexander John og DC Comics Jim Lee, henter de gjenværende designerne inspirasjon fra Suicide Squads ikoniske karakterer for å lage et helantrekk som passer en superhelt.