Making The Cut
Heidi Klum og Tim Gunn er tilbake i denne globale motekonkurranse-serien, der etablerte designere fra rundt om i verden konkurrerer om å bli det neste store motemerket. Hver uke blir vinnerantrekket tilgjengelig på Amazon i Making the Cut-butikken, og den designeren som står igjen vil motta en million dollar til å investere i merket sitt.