The Source
I 2005, i en fransk forstad, ødelegges nettverket til en familie med doplangere etter en narkorazzia. Den fremragende studenten Driss blir tvunget til å ta over familiebedriften og havner i en nedadgående spiral. Hans hovedmotstander er William, en ambisiøs og idealistisk ung politimann som gjør alt i sin makt for å stoppe ham. Deres utrettelige kamp fører dem fra forstedene til Ourika-dalen.