Then You Run
Tara og Stink selger dopet til Reagan under en festival, men har blitt sporet ut. Tara forsøker å unnslippe onkelen sin, Stink gjenforenes med Mårten og ettermiddagen ender i tragedie.
Turi har fanget Stink og henter Darian, men da oppstår det en kamp mellom dem, hvor Stink forsøker å flykte med informasjon rundt Mirkos død, for å utnytte Turis moralske kodeks.