The Third Day
Denne miniserien handler om en mann som kommer til en mystisk øy utenfor kysten av Storbritannia, der han kommer ut for de hemmelighetsfulle øyboerne og deres underlige ritualer.
Helen er med under en skjebnesvanger fødsel og blir spurt ut om fortiden sin, mens en underlig jente vekker Ellies interesse.