Familien Thunderman
Superbarnevakter
Mens Phoebe prøver å bruke superkreftene til noe positivt, gir Max etter for mørke tanker.
Phoebe og Max må samarbeide for å unngå at familiemiddagen ender med en katastrofe.
Da Max og Phoebe bruker kreftene sine på skolen, får de hjelp med å slette overvåkningsfilmene.