Mahone feirer at han er ute av styrken pga en skade. Greggs og McNulty prøver å gjøre en av D'Angelos menn til informant, men mislykkes. Barksdale setter en pris på Omars hode, og Rawls gir et tvilsomt løfte om McNultys framtid.