We Own This City
Momodu Gondo havner i avhør. En etterforsker fra et nabofylke sporer en rekke overdoser til Baltimore.
Jenkins lærer harde sannheter om å være fersk politibetjent. Rayam åpner opp om GTTF. Suiter settes på en ny drapssak.
På tross av flere klager settes Hersl på GTTF. Jensen avlytter Gondos samtaler. Jenkins tar med Suiter på razzia.
Part Four
Maurice Ward forteller hvordan Jenkins kom seg helskinnet fra en rekke ulovlige episoder. Baltimore blir rystet av Freddie Gray-demonstrasjonene.
Jenkins oppdager at kollegene hans samarbeider om etterforskningen når det fulle omfanget av forbrytelsene hans kommer for dagen.