This England
Boris Johnson vinner stortingsvalget i 2019 og forbereder seg på å danne regjering. Mens arbeidet begynner med å få Storbritannia til å forlate EU, begynner forskere å overvåke spredningen av Covid-19.
Boris har flere medieopptredener for å diskutere Covid-planene ettersom saker fortsetter å øke rundt om i verden og situasjonen forverres i Italia. Kabinettet diskuterer å innføre en lockdown.
Boris blir ført til St Thomas’ sykehus ettersom Covid-symptomene hans vedvarer. I mellomtiden undersøker Guardian-journalisten Matthew Weaver rapporter om at Dom Cummings har blitt sett i Durham.
Boris vender tilbake til Downing Street, mensregjeringen begynner å lette på restriksjonene. Cummings Durham-historien kommer ut og tvinger Dom til å ta tak i regelbruddet.