Togetherness
Samhold følger to par som bor under samme tak i utkanten av Los Angeles. Brett og Michelle som sliter med å få gnisten tilbake i forholdet, som har gått ut på grunn av stresset som ekteskap og barn betyr for dem.
Alex hjelper Tina med foretaket, og hun lover å hjelpe ham med å komme i form. Brett får problemer på jobben når kreativiteten hans slår feil. Tina overtaler Michelle til å krydre stemningen på soverommet.
Brett inviteres til en filmpremiere, og alle får en kveld på byen. Tina og Alex går sammen om et oppdrag, Brett prøver å reparere en jobbrelasjon og Michelle møter David, en fraskilt far som ønsker å etablere en ny skole.
Alex og Tina flyr tilbake til Houston for å pakke. Etter en kveld med festing blir Tina overrasket over at hun er sjalu på Alex. I LA får Brett og Michelle endelig litt sårt tiltrengt tid sammen.