Troppo
Seks måneder senere etterforsker Ted og Amanda et bisart lokalt mord og en eksotisk narkotikaring. Amanda støter på en gammel fiende og en ny flamme, og Teds fortid forfølger ham og hans familie.
Ted og Amanda undersøker Julians naboer, sukkerrørbøndene som er naboer til Family Tree, og oppdager at de bærer nag til Julian på grunn av sønnens dødsfall, men er de i stand til å begå drap?
Amanda og Ted fokuserer på ledetråden "blyholdig drivstoff", noe som setter Amanda i fare sammen med en krypskytterfamilie, mens Ted blir distrahert av datterens ankomst.
Da en narkotikapåvirket krokodille-krypskytter klatrer naken opp i en flaggstang og faller i døden, etterforsker Ted og Amanda kilden til det mystiske narkotiske stoffet, samtidig som de følger Julians pengespor.
Ted og Amanda deltar i Julians eksentriske begravelse, bevæpnet med kunnskap om Raphs slektskap, før de forhindrer en potensiell tragedie i det lokale Crimson Lake-løpet.
Da Brooke blir funnet flytende i en sumpete elv, kvalt og knapt ved bevissthet, jakter Ted og Amanda på overfallsmannen for å finne ut om drapet på Julian har noen sammenheng med saken.