Twisted Twins
The Whitehead Twins
En mor blir brutalt drept i sitt hjem i Atlanta. Etterforskerne avdekker to usannsynlige mistekte; hennes tvillingdøtre Tas og Jas Whitehead. Finnes det en forklaring bak tvillingenes grusomme handling?
The Dawson Twins
Lyn Dawson hadde vært savnet siden 1982, inntil en podcast førte til at saken ble gjenåpnet og ektemannen Chris ble mistenkt for drap. Men også Chris sin tvillingbror viste seg å være involvert i saken.