UnREAL
En av frierjentene opplever en familietragedie. Produsent Quinn tilbyr staben bonus, for å skape årets "bitch" av de gjenværende jente. Rachels sin gamle laptop havner i feile hender.
Opptakene til datingprogrammet Everlasting fortsetter, og produsenten Rachel lover ekstra penger i bonus for den som byr på nakenhet ved bassengkanten. Ungkaren Adam lar kameraten Roger plukke ut kveldens date.