Up Next: Daniel Caesar
For Daniel Caesar var musikken først og fremst et spirituelt kall. Singer/songwriteren sang gospel med faren under oppveksten, men måtte på et tidspunkt ty til å sove på parkbenker i Toronto. Nå befinner Caesars musikk – som blander søvnig R&B, polert rock og forførende soul – seg på et plan der tro og personlig refleksjon blir drøftet med dypt begjær og oppriktighet. Følg artistens reise via et intervju, en livesession og en dokumentar.
Up Next: I’m Here Now
Denne dokumentaren, som ble filmet i Toronto, viser arkivopptak og opptredener fra den fremadstormende R&B-stjernen.
Toronto-talentet forteller åpenhjertig om tro, familie og sin første kjærlighet i et intervju med Ebro Darden fra Beats 1.