Up Next: Rema
«Målet er å ta Afrika med ut i verden, hvis verden ikke kan komme til Afrika», forteller Rema til Apple Music. «Det er planen.» For å sikre at kontinentets neste bølge når ut til et internasjonalt publikum, har Nigerias nye afropop-stjerne jobbet fremover med urokkelig selvtillit. I Up Next-filmen sin forteller en åpenhjertig Rema om hvordan han tidlig ble introdusert for musikk i kirken, og hvordan troen hjalp ham med å takle tragiske hendelser. I et intervju med Ebro Darden fra Apple Music diskuterer han også opprinnelsen til sin grensesprengende sound, Lagos' kulturelle betydning, og det å få godkjent-stempelet fra selveste Barack Obama. Se intervjuet og filmen sammen med utvalgte låter fra resten av artistene i Up Next-serien.
Den nigerianske afropopstjernen åpner opp om sin raske utvikling fra å ha blitt introdusert til musikk i kirken, og hvordan troen hjalp han å overvinne tragiske hendelser.
Ebro Darden and Rema
I et intervju med Ebro Darden fra Apple Music forteller Rema om opprinnelsen til sin sjangeroverskridende sound, Lagos' kulturelle betydning, og hvordan det var å bli anerkjent av selveste Barack Obama.