Når sporet etter den flyktende kriminelle, "the Dutchman", dør ut, går FBI-agent Peter Burke sammen med en usannsynlig partner for å fange ham: den fengslede Neal Caffrey, mesterkriminell, ekstraordinær svindler og Peters største hvitsnipp-fangst. Nå når Peter er på sporet etter den onde myntfalskeren, har han med seg et like utspekulert kriminell sinn ved sin side.