I et statlig bryllup prøver Lightman og teamet å forhindre mordet på en sørkoreansk ambassadør. Men når noen andre blir skutt, avslører Lightman gamle familiehemmeligheter og løgner for å identifisere drapsmannen.
Cal og Torres forhører en fengslet gjengleder som mener han er rehabilitert. Hvis lederen slippes fri, kan han hjelpe med å bekjempe vold i byen … eller dra tilbake til livet som kriminell. Foster og Eli etterforsker dødsfallet til en brannmann som døde på jobben.