Young Royals
Prins Wilhelm starter på internatskolen Hillerska etter en skandale, og tremenningen hans, August, planlegger en innvielse for den nye eleven.
Simon og Wilhelm tilbringer tid sammen utenfor skolen, August prøver desperat å få en diagnose for å få tak i ADHD-medisin, og rolagets opptaksprøver begynner.
Hillerska arrangerer en entusiastisk foreldredag - som skal vise seg å bli full av overraskelser, skuffelser og andre hendelser for Wilhelm, August, Felice og Simon.
Wilhelm sørger og sliter med å ta innover seg hva konsekvensene av dødsfallet i familien vil bety for han personlig, og Simon krever inn gjeld fra August.
August og Wilhelm krangler om hvordan et regelbrudd på skolen bør løses, og Sara gleder seg over å henge med Felice og vennene hennes.
Wilhelm er usikker på hvordan han skal takle konsekvensene av den lekkede videoen, Simon blir oppsøkt av slitsomme journalister, og Felice gjør en uventet oppdagelse.