Magnus
In 2004, when Magnus was 13 years old he made a decision: he would become the World Chess Champion. This coming of age story unfolds as we follow the prodigy battling his way through the ranks of chess, with personal sacrifices, special friendships and a caring family. MAGNUS is a character driven drama that is bound to engage non-chess players, as well as the over 600 million people who play chess all over the world.