Ace Attorney
The First Turnabout
Phoenix Wright, attorney at law, sets foot in the courtroom for his very first trial, in which he has to defend his best friend.
The case reaches its climax, as Phoenix and White look to get each other convicted.
Popular television hero Steel Samurai is arrested for murder, and it's down to Phoenix and Maya to defend him.
The investigation on the Steel Samurai case turns to a new direction, as the security lady's information gives our attorneys a valuable lead.