Austin & Ally
Polar opposites Austin, an extroverted singer, and Ally, a brilliant but shy songwriter, combine their musical talents and become an unstoppable duo.
Rockers & Writers
Austin is an extroverted singer and Ally is a shy but brilliant songwriter. They start something big when one of Ally's songs is recorded by Austin.
Kangaroos & Chaos
Ally hurries to write another song for Austin so he can have another hit, but Dez misreads the words and books a kangaroo for the promotional video, which leads to chaos.
Austin and Ally's relationship is strained when Austin and Dez secretly look at Ally's personal songbook and misinterpret some lyrics, thinking she has a crush on Austin.
Austin and Ally decide they need to get to know each other better. Ally takes Austin to her cloud-watching club, while he takes her to a horror movie convention.
Embarrassing footage of Austin appears on the Internet, and is damaging his career. The gang attempt to uncover the blogger's identity and make a surprising discovery.
Everyone is thrilled when Austin is asked to play at the Miami Internet Music Awards, but he can only take one guest.