Bless the Harts
Hug N' Bugs
Jenny discovers a secret of Betty's that may help her pay overdue bills; Wayne is hurt when he discovers that Jenny's daughter Violet is featuring her biological father in her comics; Wayne tries to build Violet the tree house of her dreams.
Can't Get There From Here
When money gets tight, Jenny takes on an undesirable second job to help fund Violet's art school tuition; Wayne comes up with an entirely different plan to make money.
When the town has split opinions over a controversial statue, Jenny learns to play both sides to appease her customers and make some extra money; Violet accompanies Betty to visit a blast from the past that does not go as planned.
Violet, David and Leonard take Wayne on a ghost hunt to cure his fear of ghosts; Jenny and Betty honour Jenny's late father on his favourite holiday.
After Betty's arch-nemesis, Crystalynn, insults her and Jenny in public, the women conspire to get the ultimate revenge; Wayne tries to figure out how to deal with his misbehaving uncle.
When Jenny enters Wayne into the Greenpoint barbecue festival without his permission, nothing about his cooking goes as planned; Violet tries to deal with the moral dilemma of eating meat; Betty runs into an old fling.