Brilliant Minds
Dr Oliver Wolf reluctantly accepts a job at Bronx General Hospital where he's forced to work with a team of interns as they treat a mother who can no longer recognise her children.
The Disembodied Woman
When a high school girls' basketball coach is faced with a debilitating illness, Dr Wolf must help his patient reconnect with her body before it's too late; Ericka and Dana treat a frat boy who sees dragons.
A member of a biker gang seeks out Dr. Wolf's help as he grapples with life-threatening memory loss; the interns are tasked to help a young girl struggling with mysterious seizures.
When a bloody bride stumbles into Bronx General, Wolf goes to extreme measures in a race against the clock to save her and her missing husband; Ericka and Jacob must find a reason for their John Doe patient not to get transferred out of their care.
Dr. Wolf and the team must help a Marine grapple with mysterious symptoms before the birth of his child.
Dr. Wolf and the interns go back to high school to treat a group of pregnant teenagers.