Classroom of the Elite
When a student fails a test, Ayanokoji makes one final play to try and save his classmate from expulsion.
Sudo is accused of fighting with a student from Class C and has to face the consequences; Class D might have points taken away.
With the hearing approaching, Ayanokoji and Kushida try to secure Sakura Airi's cooperation in order to get their own way.
Sakura's testimony has bought Class D time, but Horikita and Ayanokoji still need to find a way to tilt things in their favour; Sakura senses the presence of a strange man nearby.