Dragon Striker
Key, a twelve-year-old farm boy, discovers he may be the legendary Dragon Striker, and joins a team of underdogs to take on the school champions, while fighting to prevent an ancient evil from resurfacing.
The Awakening
Key, a twelve-year-old farm boy, discovers his natural talent and learns that he may be the legendary Dragon Striker.
Welcome to Kal Asterock – Part 1
Key arrives at Kal Asterock expecting to walk in his mother's footsteps as the Dragon Striker.
The Banner Trials are approaching and time is running out for Key to learn how to use his tama.
The Knights spend the day in Mestras getting their armour fixed before their season begins.
Playing in the Tournament is going to be much harder than The Knights ever imagined.