Jormungand
Jonah agrees to join a private army unit organised by a young female weapons merchant, Koko. She travels around the world with her subordinates, developing high-risk businesses to achieve world peace.
On his first job for the weapons dealer Koko, they have some big problems delivering their merchandise. Next they have to undermine a freelance weapons dealer who wants a piece of the action... and money.
The assassin group Orchestra is out to earn some cash and Koko happens to be visiting the same town. Now Koko has to run for her life or die by the hands of a quirky team who claim their gunfights are musical.