Macross 7
Follows Macross 7, a spacecraft that leads the 37th colonial fleet on a mission in deep space and focuses on the fleet's encounters with an alien force called the Protodeviln.
Air-raid sirens warn another attack when Mylene seeks refuge from Milia, her mother, in Basara's apartment as Milia forces her to go on a blind date.