Prison School
New student Kiyoshi enrols at Hachimitsu Academy and gets sent to the school's prison, where harsh punishment awaits him.
Gakuto receives a drastic punishment from Meiko; Kiyoshi and Gakuto have Kiyoshi impersonate a girl to escape the prison.
Kiyoshi returns from his breakout, but is forced to face the truth. Meanwhile, Chiyo gives Kiyosh a second chance.
Mari and Hana plot to drive the boys out of school; Shingo and the boys shun Kiyoshi, but Meiko has plans to drive an even deeper wedge between them.