Rumbling Hearts
Haruka confesses her love for Takayuki, but things quickly sour as the emotions of the young at heart prove too much for even the best intentions.
Life is great for Haruka and Takayuki, but feelings of jealousy drive Mitsuki to meddle; Takayuki runs into Mitsuki.
Things begin to work out for Takayuki and Mitsuki, but then Haruka wakes up and asks to see Takayuki; Haruka believes they're still high school students.
Mitsuki takes care of grief-stricken Takayuki and reaches out to confess her long-hidden love; Akane hears some things in the worst possible way.