Saint X
A young woman's mysterious death during an idyllic Caribbean vacation creates a traumatic ripple effect that eventually pulls her surviving sister into a dangerous pursuit of the truth.
A Lovely Nowhere
The Thomas family arrives at Saint X for what seems like an idyllic family trip; Emily has a surprise encounter with someone from her past; explores the origin of Gogo and Edwin's friendship.
Woman Is Fickle
Alison is drawn to both Edwin and Tyler; Emily starts to dig deeper into her past; on an off-resort excursion, a tourist family stumbles across something shocking.
After the discovery of Alison's body, Gogo and Edwin become the presumed suspects; Emily continues to follow Clive, lying to Josh and Sunita.
Clive reluctantly begins to open up to Emily as she continues to pursue him, much more aggressively with Sunita's help; Alison and Edwin get closer.
Someone from his past reaches out to Clive; Tyler tries to push things with Alison; Emily and Josh's relationship is challenged as she continues to search for answers; Emily and Sunita clash over a growing obsession.
As the Thomas family visits Josh and Emily, Emily can't help but think about the letter; Revelations about Claire's past are revealed.