Saving Hope
Surgeon Alex Reid works to save patients while her charismatic fiancé, Chief of Surgery Charlie Harris, remains in a coma after a car accident. Charlie's spirit leaves his body and begins wandering the halls of Toronto's Hope-Zion Hospital.
When Charlie, a chief of surgery ends up in a coma, his life hangs in the balance. A tired Alex treats a hockey player and Charlie gets pneumonia.