Seduced: Inside the NXIVM Cult
India Oxenberg examines her time within the NXIVM cult and her relationship with its enigmatic, manipulative leader Keith Raniere.
Hooked
India Oxenberg, the 28-year-old daughter of actress Catherine Oxenberg, speaks out for the first time about her involvement in NXIVM and how she became a "branded sex slave."
Indoctrinated
The NXIVM curriculum gradually turns India into a true believer; she is approached by Allison Mack about a secret society of women.
Enslaved
As a member of the secret slave/master group DOS, India is subjected to starvation, sleep deprivation, abuse, and separation from family.