Soul Eater
Maka, Soul, Black Star and Tsubaki take a remedial class together, with threat of expulsion if they fail in order to make up for a failed collection of souls.
The team faces the highly dangerous Dr. Stein who nearly kills Black Star. Plus, Maka catches sight of Stein's soul.