Stormborn
Return of the Light
Experience the North Atlantic's intense, brief summer with its animal residents; follow Arctic fox cubs learning to hunt for survival, an otter pup going solo for the first time, a mate-seeking puffin, and tiny reindeer taking their first steps.
Welcoming autumn to the North Atlantic, when its animals struggle to prepare for winter; tracing the grey seals' mating frenzy and witnessing the horrific price one seal pup must pay; reindeer undertake a perilous swim along their migration path.