The Baxters
Under the Surface
A celebratory Mother's Day for the Baxter family's matriarch, Elizabeth, is disrupted when one of her daughters, Kari, discovers a shocking revelation about her husband, Tim.
When Kari returns to her parents' home, she discovers that her first love, Ryan, has also returned to town; Tim aims to strengthen his bond with Angela.
Kari's pregnancy revelation to Tim leaves Angela frustrated over his stalled divorce; Dirk's obsession with Angela persists; Kari enjoys a day with Ryan; John offers a hopeful message for Elizabeth and their family.
Struggling with alcoholism, Tim's life spirals downward; Luke invites Reagan over for a pool date at the Baxter family home; Ashley unexpectedly runs into an old high school crush; Kari seeks marital advice from her mother.
Kari and Tim work on mending their marriage; Luke and Reagan's courtship continues; Ryan faces a coaching opportunity that requires him to leave Kari; Elizabeth reunites with Ashley's friend, who is linked to her traumatic past.