Argentine sports commentator Sebastián Vignolo leads a series of interviews with Latin America’s biggest football stars ahead of the World Cup Qatar. In one-on-one conversations, players open up about the moment, their families, dreams, and how they’re preparing for the most important sporting event on the planet.