Beyond the Beach: The Hell and the Hope
A powerful story of hope confronting the civilian woes fleeing the terror of an ISIS overrun Iraq, brutal violence in Afghanistan before Kabul's infamous international evacuation, to the tragic migrant humanitarian crisis in the Mediterranean.