Serial Killer Capital: Baton Rouge
Officers must determine if there is more than one killer at the same time when dozens of women are murdered around the city of Baton Rouge, La.
A killer is behind bars after DNA connects him to seven victims in Baton Rouge, La., but the murders don't stop after his arrest; new fear sweeps the city and law enforcement must act quickly to find a second, and maybe even a third, serial killer.