The Adventures of Elmo In Grouchland
Join Elmo in his biggest adventure yet! Co-starring Vanessa Williams and Mandy Patinkin. Elmo and his beloved blue blanket are inseparable. When Oscar carelessly tosses the fuzzy blanket into his trash can, Elmo dives in after it. He is suddenly plunged into Grouchland, the land of Grouches, stinky garbage and the greedy Huxley (Mandy Patinkin) who hasn't learned how to share. Elmo and all his friends from Sesame Street embark on a fun-filled adventure with one mission: to rescue Elmo's blanket. On the way, Elmo encounters a giant chicken and even the Queen of Trash (Vanessa Williams) herself! It's a grouch-loving good time filled with fun, sensational songs and all of your favorite characters!