S5, A12: Nuvarande och tidigare medlemmar i New Directions återförenas för en sista uppgift - att framföra en ny version av deras tidigare favoritframföranden. De nya versionerna av seriens mest ikoniska låtar ska dock inte ses som ett farväl till kören. Å andra sidan är det en hyllning till vad kören har betytt för alla sina medlemmar. Musiknumren inkluderar "Raise Your Glass", "Toxic", "Defying Gravity", "Valerie", "Keep Holding On" och "Happy".