S2, A7: Jack flyger med Nina till Visalia och planerar att genomföra en razzia mot byggnaden där hennes terroristkontakt håller till. Sherry får president Palmer att tro att det finns en konspiration mot honom inom regeringen. Mason gör ett försök att ta upp kontakten med sin son igen innan det är för sent.