S5, A1: Fyra år har gått och Tree Hill-gänget har gått ut college. Lucas har publicerat en bok, Brooke har lyckats inom modebranschen, Peyton har en musikkarriär och Haley och Nathan lever i ett ansträngt äktenskap.