S5, A23: Jack och Henderson leder ett angrepp mot ubåten samtidigt som Bierko planerar en attack mot Los Angeles. Chloe tar hjälp av en person från sitt förflutna. Martha och Pierce tar hjälp av Novick för att avslöja Logan.