NYPD Blue A Box Of Wendy
S5, A12: Simone och Sipowicz frågar ut en knepig man vars syster har hittats mördad. Medavoy och Kirkendall utreder en skjutning på polisens radiocentral. Russell letar efter sanningen när en pojke faller till sin död.