A Deadly Affair
S3, A1: När Beckett och hennes team störtar in i en lägenhet på jakt efter en mördare, ser de Castle stå över en kvinnas lik med en pistol i handen. Beckett arresterar Castle trots att han hävdar sin oskuld.