Agents of S.H.I.E.L.D. A Fractured House
S2, A6: Hela världen vänder sig emot S.H.I.E.L.D. när Hydra klär ut sig till dem och attackerar Förenta Nationerna, och en oväntad fiende står för anklagelserna mot dem för att få dem att brytta samman.