S2, A11: Efter att ha slutfört sitt första uppdrag med Sydney råkar Marshall i livsfara. Under tiden misstänker chefen för Alliansens kontraspionage, Ariana Kane (Faye Dunaway), att det är Jack som har kidnappat Sloanes fru Emilys; Vaughn får reda på sanningen om Jacks inblandning i mordet på CIA-agenten Haldaki; Sydney anförtror sig åt Francie angående sina känslor för en kollega; och Vaughn ger Will resultatet av hans psykologiska CIA-test.